Poznati dizajner vraća se na modnu scenu kampanjom koja se snima u Donjoj Lomnici
23.08.2023.
Posljednje stanovnice kurije Modić-Bedeković, sestre blizanke Vilma i Milka Bedeković ove godine našle su se u središtu modne kampanje hrvatskog dizajnera Zorana Mrvoša. Kampanja nove modne priče kojom se poznati dizajner vraća na scenu snima se ni manje ni više, nego u Donjoj Lomnici, u i oko kurije Modić-Bedeković.
Cijela priča pokrenuta je u suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, kada je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović predložila ovu lokaciju dizajneru koji je nedavno i sam urbanu gradsku sredinu zamijenio onom na selu. Turistička zajednica Zagrebačke županije s druge strane na ovaj način predstavlja svoje destinacije i promovira zaštićene lokalitete kako turopoljske, tako i one Zagrebačke županije. No nije samo lokacija oduševila Mrvoša.
- Danas snimamo novu kolekciju, nakon dužeg izbivanja s modne scene odlučio sam se vratiti. Prije tri godine sam se odselio izvan grada, taj tempo mi je postao neprihvatljiv, pa mi je bila želja snimiti kampanju upravo na nekoj lokaciji ovog tipa. Direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović, mi je predložila ovu lokaciju i kad sam je obišao, oduševio sam se, kao što me oduševila priča o sestrama Bedeković i u kampanji ćemo rekonstruirati njihovu fotografiju koja će zapravo nositi cijelu kampanju. Kurija je u prekrasnom stanju i mislim da je treba promovirati-rekao nam je Zoran Mrvoš.
Kolekcija koju priprema za nadolazeću sezonu monokromatska je kolekcija s puno ubačenih i muških elemenata, kako kaže, ali na ženski način.
-Kolekcija je prilagođena za dnevnu upotrebu jer mislim da moda mora biti nosiva, samoodrživa i nosiva i druge sezone, nešto što je iskoristivo-dodao je Mrvoš.
U Donju Lomnicu je tako stigao cijeli modni tim, uz Mrvoša stigao je i modni fotograf Marko Grubišić, za šminku je zadužena Sanja Agić, za frizure je zaslužan salon Prime Vision Nashi Argan i frizer Ivan Pervan.
Kao što doliči svakom posjetu turističke destinacije u dvorištu kurije nije nedostajala niti lagana zakuska s domaćim štihom. Obližnja „The kurija“ ponudila je akterima ove priče i današnjim posjetiteljima domaće štrukle. Još jedna je to potvrda da ovaj dio Zagrebačke županije može što ponuditi turistima svim osjetilima.
– Ovime promoviramo zaštićene lokacije mog Turopolja na kojima se njeguje kultura drvenih, plemićkih kurija koje pokazuju da se ovdje nekada drugačije živjelo. Želja nam pokazati da se može spojiti nespojivo, promocija destinacije, mode, turizma sa željom da destinacija bude što vidljivija, konkurentnija i drugačija. Ovakve priče gdje se spajaju lokalne priče, modne priče i turizam dajemo poučak kako raditi održivi turizam u cjelokupnoj destinaciji-poručila je direktorica TZ Zagrebačke županije, Ivana Alilović i otkrila kako Goricu čeka još niz događanja.
-Mrvoš će otvoriti i showroom u samom centru Velike Gorice, jer želja nam je privući u naš kraj i ciljne skupine grada Zagreba i ovako velika imena koja stvaraju modne priče. Svakako nam je želja istaknuti još posebnih destinacija u Turopolju, očekujemo tijekom festivala Via Vino promociju našeg čardaka i područje Turopoljskog luga, želja je pojačati i promociju tartufarenja u listopadu– dodala je Alilović.
Showroom modnog dizajnera Zorana Mrvoša očekuje nas u periodu nakon 26. rujna, nakon što će nova kolekcija biti promovirana u glavnom gradu, a za nove priče o destinacijama Zagrebačke županije, posebno one vezane za naš turopoljski kraj, srećom, nećemo predugo čekati.
(Proizvedeno u suradnji sa Zagrebačkom županijom)